Lördagnatt..

Precis kommit innanför dörren, har spenderat kvällen med Den Fina.
Min vecka har varit väldigt överfull av saker, jobb/skola/kickoff/kickoff-fest/matteprov osv. Igår arbetade jag min sista dag för veckan och var så nöjd över att få vara ledig hela helgen, tanken var att jag skulle väcka den fina idag vid ett. Men en av damerna på jobbet blev sjuk så då fick jag ställa upp. men i morgon ska jag banne mig vara ledig.

Matte-provet i torsdag gick nog så käpprätt åt fanders som det kunde gå, men det har väl dock sina förklaringar, det har varit allt annat än en lätt vecka, saker som hänt som upptar för mycket tid av min tankeverksamhet.

Nej, nu ska jag bada, räkna matte och sova. el så struntar jag i allt och bara lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback