Godmorgon

Vaknade för två timmar sedan, har sedan dess spenderat dagen med att kolla runt på arbetsförmedlingens hemsida, försökt hitta jobb att söka. Kollat utbildningar osv. känner nu att det är verkligen hög tid för mig att komma in på nya inriktningar, hitta nya möjligheter. Men på arbetsförmedlningens hemsida verkar det mest så himla trist, donken, städ osv. Det enda jobben man finner där tycker jag.

Har iaf sökt några jobb som jag skulle kunna tänka mig. Skulle dock behöva åka till modern och skriva ut nya ansökningar, våren ger en nytt hopp. Och våren lurar bakom dörren.

idag är det bara skola som står på schemat, ska träffa klass-tjejerna ett tag innan skolan och gå igenom lite grann, tänkte även försöka  repetera lite på det som gjort. Nationella provet närmar sig trots allt med stormsteg, om mindre än en månad ska kursen vara avslutad. Tack vare min senaste skrivning känner jag mig dock helt okej, långt ifrån väl förberedd men ändå okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback