Bettskenan är återfunnen..

Igår kväll när jag låg i sängen och pratade med Therese upptäckte jag att jag hade lagt min bettskena på nått konstigt ställe. Den var inte i bettskene-koppen, inte heller hittade jag den någonstans i sängen el under för den delen, igår kväll när jag slutligen skulle sova tog jag på mig min pyjamas, och där var den! Jag har en ful gammal pyjamas i siden som jag bara använder om jag tycker att det är kallt i lägenheten, det finns en bröstficka på den, och i den hade jag placerat min kära söndertuggade bettskena, Varför lägga den i bröstfickan på min pyjamas?
Enda förklaringen måste vara att jag tyckte i stundens hetta att det var ett bra ställe...

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, bettskena for life!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback