Sängläge

Tanken var att jag skulle bege mig hemåt idag, men efter en sen frukost vid tre tiden somnade vi! Och det är helt jätte konstigt att jag somnar mitt på dagen. Så då var halva dagen förbi. Och varför åka hem, det enda som väntar hemma är 20 dammråttor och några räkningar, nej dom kan gott få vänta tills imorgon kväll.

Julegodiset blev gott, men mäktigt, kanske är det vad som behövs för att man inte ska trycka. Efter jul måste det ske en förändring för mig, jag har börjat gå upp i vikt, dock bara kankse två kilo men jag måste få bort dom. I dont like them!

Nej nu ska jag ta och krypa ner i den stora varma sängen och sova några timmar innan jag beger mig på jobbet. Usch, det är ju så skönt att vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback