jag tror att jag börjat få migrän.

Och jag gillar det inte! Förra månaden hade jag konstant huvudvärk i fyra-fem dagar, varav en dag som jag var hemma från jobbet. Den här månaden har jag haft ont i huvudet sön-fre, (alltså igår) och två dagar hemma från jobbet. Jag orkar inte med det! Jag vill inte ha det så varje månad. Usch.

Idag har jag iaf varit på jobbet, och jag är tacksam att jag inte stod där med huvudvärk för det var så mycket folk. Och kassa hela dagen. Men nu är det kväll, och jag ska snart äta. Tror jag ska försöka nalla åt mig lite köttbullar.

Och ni, i mellandagarna då ska jädrar ska jag köpa mig en dator. Och börja på min roman som jag "beslutat" mig för att skriva när jag ändå är arbetslös. Det kan ju inte annat än blir antingen succe eller flopp, men då har jag ju iaf lite saker att göra, plus måla om lägenheten och börja träna. Det låter väl som en helspäckad arbetslös månad? Och resten av det kanske, förhoppningsvis inte, arbetslösa året, vad ska man göra då?

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback