Två dagar kvar på äldreboendet.

Imorgon återgår jag till en vardag, jag ska gå upp kvart över fem imorgon bitti och kan redan nu säga att jag inte längtar. Jag jobbar måndag och tisdag på äldreboendet, sen hoppar nån annan in på mitt schema. senare i veckan ska jag också förhoppningsvis ha min första arbetsdag på h&m. Jag har förberett med stödstrumpor, för jag vill inte ha åderbrock av att ha stått för mycket, plus att det ska göra att man inte får lika ont i benen, och benvärk brukar jag ha efter arbetsdagarna på make up store.
det är konstigt, jag har alltid tyckt om jobbet på äldreboendet, men nu, när jag vet att mina dagar är räknade och att jag inte kommer att behöva jobba där flera dagar i månaden kan jag inte längta mer efter att få "slänga in handduken". Samtidigt som jag fortfarande inte kan förstå att jag om några dagar kommer att få nån typ av heltidsschema på ett ställe. Tänk. härligt. Och vad kul det ska bli att få lära sig alla dessa nya saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback