Semestern fortsätter..

Mina fötter dock har inte fått semester, efter en heldag på Ikea och barkaby outlet i klackskor är jag nu grymt nöjd över att springa omkring hemma i mjuka skor. Stor shoppare som är så blev min inköp på ikea 10st galgar, 3 skoblock och lite slevar. Fick är en förhoppningsvis grym stekpanna i tidig födelsedags present av mamma. Jag gillar det!

Jag är glad över att jag fått ett nytt jobb, glad över att jag efter min semester bara behöver jobba två dagar på äldreboendet. Glad över att jag kommer minst att jobba 35 timmar i veckan. Det ger mig en trygghet i min ekonomi som jag tidigare aldrig haft, plus att jag kan ladda upp med sjukt mycket jobb framemot julen och så.

Nu ska jag snart se satc innan det är dags för mig att hoppa ner i sängen, imorgon blir det återigen en tripp med mamma, denna gång till gripsholmsslott där vi ska leka turister.

allt som allt kan jag med handen på hjärtat säga att detta har varit en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Vad kul med jobb! Grattis!! Nyfiken som jag är undrar jag ju givetvis vad det är för jobb? =)

2008-08-13 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback