Lördag Morgon

jag började min dag med att dricka en te i parken här utanför tillsammans med min nya bok. Vidare gick jag och handlade lite nödvändigheter, nu ska jag laga mat, jag struntar  frukost idag och gör en kombinerad frukost/lunch och sen hoppas jag att jag håller mig någelunda mätt tills bedövningen från tandläkare släppt.

Uppdatering kommer senare.

Förstå att det snart redan är mitten på augusti, jag tyckte att det var ganska nyss som våren hägrade, nyss som mitt hjärta blev sviket, men det är sjukt länge sedan. Så länge sedan att jag tycker att det borde kännas bättre nu. Ibland känns det helt okej, och ibland, vissa dagar, vissa stunder så finns det inget ljus i tunneln. Snart är det höst, med ny lägenhet och jobb vore hösten välkommen, men ifall det skite sig, då känns hösten rätt långt borta.

Jaja, nu har jag varit bitter så att det räcker idag, nu blir det pasta rester med bacon och sånt. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback