Jobb, regn och bio.

Efter att ha klivit upp kvart över fem flera dagar i rad känner jag hur trött jag är. Imorgon är iaf en dag, sen är jag ledig på tisdag! Jippie. Igår somnade jag vid senast kvart över tio och var inte jätte trött imorse efter att ha varit upp i ca 10minuter. Jobbet flöt på bra, fick en massa bra saker gjorda. Sen på eftermiddagen när jag var ute med av damerna i trädgården började det regna. Snabbade oss in och drack kaffe istället.
När jag gick av passet vid fyra regnade det fortfarande, men det gjorde ingenting. Då begav jag mig in till stan för att gå på bio, åt en sju dundrans massa popcorn. Filmen- Jiddra inte med Zohan, var sådär. Kanske berodde det delvis på att jag efter en timme druckit så mycket att jag var tvungen att gå på toa! Under filmen. not good. Jaja så kan det gå.

Nu ska jag sova så jag orkar mig upp imorgon för att jobba. och på fredag, då går jag på semester. 10 förhoppningsvis härliga dagar, vet faktiskt inte när jag senast var ledig tio dagar i rad! värsta lyxen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback