Jag längtar efter hösten...

Just nu har jag ett litet, litet, bitter-fittan återfall. jag ligger i soffan och kan sekundsvis få något otrevligt i ögonen, ett minne el en tanke som inte är så fin. De försvinner dock väldigt snabbt. Och jag har planer på att tillbringa kvällen på balkongen, i soffan och badkaret, tillsammans med tårta, läsk och senare popcorn. Och hoppas på att fastna i boken jag fick med mig hem idag, och bara försvinna in i nått annat ett tag.

Är det någon fler än jag som längtar efter hösten, sommaren har inte varit någon hit och det är rätt skönt när allt kommer tillbaka till vardagen tycker jag. Hösten, åh vad jag önskar att den blir solig, röd/orange, lite kylig utan så mycket blåst och regn. Och jag hoppas verkligen att det innebär en massa fina kläder, kappor, koftor, små mössor, halsdukar, vantar och allt sånt! Åh hösten! Det är förmodligen den finaste årstiden, färgerna och allt sånt ger så mycket. Tyvärr brukar allt det fina med hösten försvinna under det faktum att människor inser att vintern är nära och då blir nere redan i september.

Önskar er alla en fin "sensommar/tidig höst" kväll.

Och sara, jag glömde vinet eftersom jag ställt in det i kylen, Och du, det löser sig alltid. Om inte annat kan du bli min personliga städhjälp, städa, tvätta, och fixa matlådor åt mig, du får 25kr/timmen.

Kommentarer
Postat av: vera

haha, ne, hon mummsade nog på den själv.

vi fick ändå tårta på jobbet igår, och det räckte för mig ;D

Postat av: mariaa

jaaag längtar till hösten:)

2008-08-22 @ 21:58:21
URL: http://minimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback