Antagningsbesked 2

Inte så jävla illa iaf. Från att vara reserv 727 på karolinska, sjuksköterskeutbildning gick jag ner till 268. Från 350 på Ersta, ner till 150. För att bara söka på mina betyg som inte är toppen så känns det helt okej..

Inte för att börja plugga egentligen lockar, och jag vet inte heller om det är ssk jag vill bli. Ambulansen vore kanske intressant. Hur ska man egentligen kunna veta, jag skulle hellre läsa mindre utbildningar så att jag får en bredd, än att sätta mig tre år. Fast tre år bara springer väl förbi. Beroende på hur man tänker.
Jag har jobbat i 3½år, känns som längre, som om det var 100år sedan jag slutade skolan.
Jag har bott i stockholm i 2½ år, känns som 5 iaf.
Det är 3½år sedan jag och exet gjorde slut, känns som om jag var en annan person då. vilket jag också var.

Nu ska jag försöka sova, imorgon ska jag jaga lägenhets gubbar, och sen jobba, och på torsdag ska jag upp tidigt så jag måste somna snart, annars blir det så knäppt imorgon kväll.

Godnatt pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback