Solen fortsätter att skina..

Idag fick jag tillbaka en labbrapport på skolan, ännu ett vg, jag börjar känna att jag kanske verkligen borde satsa på skola nu, eftersom jag verkar vara otroligt mycket bättre nu än jag faktiskt skulle gå i skolan. Glad är jag iaf, även om lärare tydligen är väldigt snäll i sin bedömning, hon får vara hur snäll hon vill, så länge jag kan gå därifrån med ett bra betyg.

Efter skolan var jag och lunchade med Johanna. Sen sprang jag omkring på stan ett tag och köpte bikini-underdel, strumpor, samt ett par shorts att ha under en klänning i sommar. Klännigen tenderar till att vid minsta lilla vindpust åka upp över ansiktet ála Monroe. Men en par tajta små shorts under behöver jag inte bli generad om det händer. Problemet-puts väck.

Sen åkte jag ut på jobbet och gjorde lite nytta, efter det mötte jag upp Johanna återigen tillsammans med sina kompisar på bar 122, där drack jag ett glas rose innan jag slutligen bestämde mig för att åka hem.
Jag tänkte snart gå och sova, då jag vill vakna imorgon och ha en underbar ledig dag. Försöka njuta av solen så länge den väljer att vara kvar.

Godnatt, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback