Perfekt

Idag var jag otroligt trött på skolan, trodde ett tag att jag nästan skulle somna, men precis då blev det rast och jag fick  lite luft. Efter skolan blev det gunnarsson med johanna och pillan. sen gled jag runt på hm ett tag och fann mig en kjol. dock var den för stor i midjan, (alltså nu klagar jag inte! ) den enda stoleken som fanns var 40 och den var för stor i midjan, men jag köpte den, 150:-, och sprang över gatan till ett skrädderi och bad om att få den insydd, annars skulle den åka tillbaka. Men vilka änglar jag fann, 120:- och två timmar senare har jag nu en kjol med perfekt passform, både för mitt enorma rumpa (klagar inte nu heller, dock ställer den till problem) och min lite mindre midja. Känner mig grymt snygg i den, och är jätte glad.

kanske kommer det en bild senare. Nu ska jag trycka i mig vitlök i marinad och grönsaksdipp, mina nya laster.

Hej så länge.

Ska ni göra nått kul ikväll, några ideér?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback