min dag...

Jag har haft en fin dag, återigen. Hela veckan har varit bra. härligt väder, härliga vänner. Jag fullkomligt älskar våren, alla känslor i kroppen som gör en så levande. Så där som man inte kommer ihåg att man kände sedan augusti, när man börjar krypa tillbaka i sitt skal,och nu är det tillbaka.

Jag känner mig levande igen.
image338
En sån otroligt vacker vårbild som jag tog idag under min promenad på hornsgatan.
image339
Här vid gamla stan har jag legat i fyra timmar idag. Solen har förhoppningsvis gett min mjölkfärgade hy lite solkyssar och kanske har det fastnat lite lite färg.
image340
Och här är en bild på brudarna igår.

Nu har jag ätit pizza, och kollar på spårlöst.
Imorgon är det skola och jobb.
Hoppas ni alla har haft en fin dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback