Har jag dödat dom?

Jag fick blomfrön av den fina efter hans resa till afrika, i veckan prövade jag att sätta dom, och tror att jag tagit ett nytt rekord, finns det en möjlighet att jag redan dödat dom? satte dom och lade över en platspåse så att det skulle bli fuktigt, men jag tror att dom simmar i jorden, nu lättar jag på plasten och hoppas att dom tar sig, för dom blommorna som ska komma är ascoola. jag har förövrigt planterat liljor inför sommaren, jag hoppas dom blir stora och fina. För då kommer min/vår balkong att vara den finaste i området.

Idag har jag jobbat på äldreboendet, hoppade upp 05,20 och var faktiskt inte lika trött som jag trodde att jag skulle. Packade iordning mig och gjorde mig klar, jobbade med bra personer så arbetet gick snabbt och smärtfritt, imorgon blir det samma sak. Men ändå är det rätt skönt att vara hemma halv fyra, jobbat klart, gått en sväng på stan och ha hela kvällen.

Imorgon ska jag lämna tillbaka min bikini, jag är så nöjd. köpte den för en vecka sedan till fullt pris och samma dag fick mamma ett erbjudande om 20% på ett helt köp. så nu har hon köpt en ny till mig och jag kan lämna tilbaka den gamla och få tillbaka lite över 100kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback