grönsaksdipp

Det blev ingen inlägg igår, jag fann helt enkelt inte tid att trycka in datorn igår.
Sov för länge, stressade iväg på jobbet och sen hem vid åtta halv nio, stekte pannkakor till lunch idag och sen såg jag dirty dancing och sen slocknade jag.

Jag vet inte om jag skrev det här i december, men under en av gångerna då jag solade på psoriasisförbundet brände jag mig, jag var hemma hos den fina och den kvällen var jag så öm. Jag hade ont i hela kroppen och kunde knappt duscha utan han fick hjälpa mig, och nu menar jag inte en sån där sexig duscha som man kanske tar tillsammans i början när man ses. Nej, han fick tvätta mitt hår och helt köret. sen dess har jag inte solat, men efter superbehandligen jag fick i våras är nästan alla fläckar läkta, och det är så skönt!
Men jag har några kvar, och dessa tänkte jag att de skulle lugna ner sig om jag solade solarium en el två gånger, bara för att dom inte ska blomma ut mer innan sommaren. Solade åtta minuter och voila! Jag är en Hummer!

Lika bränd som i december och det gör så ont! Så jag kan numera placera mig i den "ljuskänsliga" gruppen av människor. Kul, Jättekul...

Imorse var jag trött när klockan ringde för att påminna mig om att jag hade skola, gjorde mig klar och packade mig in på tåget, var faktiskt ändå ovanligt pigg på lektionen. Blev kanske en aning klokare. Sen blev det en liten snabbtripp till ringen med en av klasskompisarna, sen hann jag i stort sett bara köpa kaffe och bege mig till tåget för att åka på jobbet. Och nu är jag äntligen hemma. Det blir rätt långa dagar för mig nu. Men hellre det och fler hel-lediga dagar, än små timmar här och där.

Nu blir det grönsaksdipp och sen blir det sängen.

Ha en underbar fredag kväll mina kärare läsare.
Säg mig, vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback