Förhoppningar om nånting fint.

Det är dags att ta nya tag, omfamna våren,
umgås med sina vänner, dricka rose,
mysa på balkongen med tea och en bra bok.
Njuta av möjligheterna som staden ger en.

Sen när kraften kommit tillbaka,
ska jag klä mig, ta på mig ett leende
och återigen försöka befinna mig i flörtandets underbara värld.
Och vem vet, kanske är nästa en groda, el en prins.
Även om jag nästan tappat tron på det sistnämda.

Jag är glad för allt jag känt,
och så glad att jag tog kontakt,
jag har fått fyra underbara månader,
fyllda med kärlek (från min sida)
glädje och förhoppningar,
förhoppningar är bra,
även om dom ofta äger en tendens till smärta.
Sällan övergår förhoppningar till verklighet,
men det är just därför det kallas förhoppningar,
det är en önskan om framtiden.

Nu ska jag skapa nya förhoppningar,
för det är jag värd!

Ta hand om er,
och tack alla ni,
som gjort så mycket för mig i helgen,
jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är,
för varenda en av er är värd sin vikt i guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback