Den som väntar på nått gott..

Väntar alltid för länge. Som jag längtat.
Det är vår nu...
Jag blir galet förälskad i känslan det ger mig.
Allt känns underbart, njuter av det.
Och snart ska jag premiär använda mina ecco skor.
(jag vet, jag är en tant)
Men pga av en arbetsskada i höstas kan jag längre inte gå i klackskor.
Det blir för mycke tryck framtill på skon som då tycker för mycket på tån.
Men mina ecco skor (med liten,men dock ändå en klack) tror jag iaf klarar måttet. Det måste dom.
Tänkte ge dom en luftning imorgon men väntar nog.

Jordin Sparks och Chris Brown- No Air
fredagsnattsgrejjer.

Nu blir det sängen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Tina

Bekväma skor är väl det viktigaste som finns, speciellt i ett jobb där man står mycke!
Ska köpa mig en skinnjacka, 1300 är inte mycke för en investering så, men just nu finns inga pengar!
Hoppas helgen varit trevlig och vårig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback