Välkommen.

Lördags kvällen bjöd på månadens än så länge konstiga vändpunkt. från Noll till typ plus fem på bara några timmar. Najs. Började också mina arbetsdagar ikväll, nu ser jag faktiskt fram emot att få jobba arslet av mig, jag behöver känna mig levande igen. Går ju på ett semester vikarie-vikariat nu, personen jag skulle jobba med har sagt upp sig och slutade i fredags, min oro var att ingen skulle ha satts på hans schema och att jag skulle få arbeta med olika personen, men nej. Fick en lättans suck idag när jag kom på jobbet. Jag ska arbeta med Hanni. Vi arbetade hela sommaren tillsammans och hon är verkligen en kanon tjej. vi kommer jätte bra överens, jobbar jätte bra och skrattar hela kvällarna. Så nu känns månaden på en gång lite bättre.
Plus-
imorgon blir det vin med emma. Förhoppningsvis dränker vi våra sorger och lyckorus med några karaffer med vin.
Lulliga hoppas jag att vi skrattar och gråter tillsammans. Me like it. Me like Emma.

Nu återgår jag till mitt tea och min bok.

Eftersom min sommar inte varit någon höjdare säger jag nu med öppna armar:
Välkommen Hösten!
image171

Här har jag hittat denna fantastiska bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback