Slapp-Måndag

Imorse vaknade jag elva och insåg att jag sovit länge, men jag var fortfarande trött. Det gör därför att min måndag blev en slapp-måndag. lite större jeans, t-shirt och skinnjacka. Nästan inge smink och en tofs. Men jag ska ju trots allt bara åka på jobbet, jobba fem timmar, åka hem och handla, och sova. Hoppas därför att jag känner mig piggare imorgon.

Igår var ute i Brandbergens Centrum och hälsade på snyggingtjädern. Och Hennes karl Toffer och deras barn, den otroligt söta guldfisken Joel. Så nu har jag varit i Haninge också, det var trevligt. åt en pizza och glömde mitt fina paraply, sen drog vi till älvsjö för att hälsa Emma välkommen till stockholms kvarter. På fredag blir det invigningsöl för Emma och födelsedagsöl för Johanna som nu på onsdag går och blir 20år gammal.

På onsdag blir det en tids-spenderare med mamma och möte, och sen kanske även en dejt. Eftersom det inte blev igår.

Jag lovar också att lägga upp bilderna på killen nu i veckan, så fort jag får tid att träffa alex och be henne lägga över bilderna. Det är bara det att vi aldrig ses, vi jobbar om varandra och hinner knappt ses. Och älsklingen har varit i götet över helgen men nu är hon påväg tillbaka, välkommen hem Pinglan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback