Okej jag ljög!

Jag tycker inte alls att det är okej att sitta hemma en hel dag och vara arbetslös. Förstår inte varför jag skrev att det kändes okej, för det gör det ju inte. har aldrig gjort, kommer förmodligen inte heller att göra.
Planen var att ha besök, men det blev inte så, för ovanlighetens skull. El så inte.

Har i och för sig en massa saker som borde göras. borde rensa avloppen i badrummet (ja, jag vet att jag bor i en hyresrätt och kan ringa någon som fixar det!) men problemet är att det inte går att duscha utan att blöta ner hela badrummet. och att om man ringer en fredag kan dom förmodligen tidigaste komma nästa vecka, och vid den tidpunkten kan jag egentligen bada på badrumsgolvet.
Borde göra en paj deg och baka en matpaj som jag kan äta. Borde gå på systemet och köpa fusk skumpa och dricka upp hela flaskan och dansa omkring utan kläder i lägenheten.

Förmodligen kommer jag inte att göra mycket att detta. just nu vill jag bara slänga mig i soffan, äta massa godis, och se på dålig tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback