Letande

Idag har jag vänt upp och ner på lägenheten i jakt på några kvitton, till sist hittade jag iaf ett så jag får väl nöja mig med det. Handlade en klänning i fredags men ska nu försöka prova en på indiska idag, den känns snäppet bättre så isf får jag byta. Sen var det en skjorta jag tänkte lämna tillbaka men jag får väl strunta i det.

Idag längtar jag efter 1990 talets MTV. När det var det coolaste man kunde kollla på, när de svenska programledarna pratade engelska och när musiken låg hästlängder före där. När Mvt was the shit. Nu är det bara fjant, vad har mucis television med my sweet 16 att göra? Ge tillbaka glöden och coolhetsfaktorn.

Nu ska jag rensa avloppet i badrummet, känns som om det är mitt söndags göra. Jag har tappat räkningen på khur många gånger jag har rensa handfatet där, och då har vi bara bott i lägenheten sen i juli. Helt sinnessjukt.

Kommentarer
Postat av: Syster

Menar du MTV? :)

2007-10-29 @ 16:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback