Imorgon är det över.

Hannah kommer imorgon att lämna mig, vet inte när vi ses igen. Rutt!

Igår blev det shopping, Hannah shoppade byxor, skor och sånt, Själv köpte jag torkade jordgubbar som jag några timmar senare på mest, lite fullare än jag brukar vara där, bjöd personalen och några gäster på. ack så dum man är ibland. Började med första ölen vid sex tiden och lämnade stället några minuter i ett för att ha världens fnitterattack hela vägen hem. Satte oss på alkis-bänken och skrattade och fnittrade senare lös i badrummet. Stackars Alex som försökte sova. Lämnade även ut mitt nummer igår, till en av killarna på mest, hur fan tänkte jag där?! Jag som är där minst 5gånger i månaden. Och vanligtvis brukar jag gå därifrån efter 3-4 öl, nu gick jag efter några fler. Vi får väl se om han hör av sig, betvivlar det dock. Men men. Life moves on.

Imorgon ska jag och Hannah åka bil till arlanda med Ecke. Och på Söndag blir det jobbilijobb. Och en smink-kurs på engelska. Kul det, el`? Nej!

kommer fylle-bilder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback