Gwen Konserten och bilder från igår.

Igår var tanken att jag skulle gå upp tidigt, städa, sola, göra mig klar och hämta upp tjejerna på centralen. Riktigt så blev det inte, jag städade inte, solade inte, och var inte i tid när jag väl kom  in till stan, ja vet, jag är lat och slarvig när det gäller att träffa vänner på utsatt tid. Stockholms syndrom tror jag. Till jobbet är jag alltid i tid.

Men när jag väl kom till Centralen så möttes jag av sällskapet.



Sen blev det en snabbtur på stan, och så gick vi till kungshallarna och åt,
Jag och hannah drygar oss.

Snygga el hur?

Sen lämnade vi Anne och Helena åt att virra bort sig på stan i jakt på övernattningsstället.
Jag och Hannah drog in till Söder och kollade i lite butiker.
Sen kom vi hem sent och började stressa. Sminka lite, locka lite, ta ut håret, sätta upp håret igen, välja kläder, leta skor och så vidare. Sen kom Helena och Anne hit, och Anne var jätte stressigt. Jag lagade något som knappast kan klassas som mat. Men men. Man behöver ju inte så mycket i magen. Sen sprang vi till tåget.


Ett gruppfoto innan vi gick in.
image194
Sen efter rätt så lång väntan så kom hon,
snyggare än på bild, skit bra att sjunga live, och en jävla show. Helt otroligt att man kan dansa och hoppa samtidigt som man sjunger, och dessa klackar hon hoppade runt i. Bilderna blev inte så bra eftersom vi stod bakom en massa långa människor, plus att scenen var rätt låg.
image195

Men Bra var det iaf.
Och världens finaste vän var nöjd.

image197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback