Förbannade tå

Min spricka i tån verkar läka utan att jag märker det, däremot tror jag att skadan på nagel stör mig mer, inte nog med att tånagel bara blir högra och högre utan själva nageln verkar växta som bara den, fast då inne i tå-köttet, alltså på sidan av nageln, så att jag inte kommer åt där. Plus att det gör ont bara jag smeker tån.
Till råga på att kan jag inte ha några skor nästan, mina älskade skridsko-skor funkar, liksom sneakers. men pumpsen är bara att glömma. har inte använt det sedan i slutet av sommaren och nu verkar det vara en minne blott. Jag har tid för fotvård om en vecka och hoppas då att hon kan hjälpa mig även om jag misstänker att jag måste till doktorn och i värsta fall operara den.

Imorgon blir det jobb på make up store, plus jobb på sats, där det är klubbkväll och jag ska försöka få sminka lite svettiga träningsnarkomaner.

Och på fredag bär det av till jämtland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback