onsdag

Imorse när jag vaknade, då sken solen, nu gör den bara det ibland.
Idag ska jag stänga butiken i sickla, innan dess ska jag hinna med med sola, men det är lugnt.
Jag också läst ut Virgina Andrews "blomblad för vinden". Köpte pocket boken förra veckan för 5:- på second hand butiken, jag läste delar ur den när jag var 13 men tänkte nu ge den ett nytt försök. Förmodar att det blir halvhjärtat.

Jag gillar verkligen inte att vara på intervjuer, varför frågar dom alltid "vart ser du dig själv om tio år?"
Och vad vill dom att man ska svara på en sån fråga?

Undra om det är för kallt för att ha klänning idag? Kanske?
Och ikväll är det greys. Najs

Kommentarer
Postat av: kickan

jag har läst den där serien säkert 4 gånger!! fast det var ett par år sen nu, undra om jag fortfarande skulle tycka den var lika bra?

2007-05-23 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback