En lista

Lånade en lista från http://norlenskan85.blogg.se/

Instruktioner:
1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på "nästa"-knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
You Tell Me You Love Me. Backyard Babies

2. Kommer du komma långt i livet?
She´s a Freak- Infinite Mass

3. Hur ser dina vänner dig?
Don´t Speak- No Doubt

4. Kommer du gifta dig?
Eye For An Eye- Infinite Mass

5. Vad är ditt livs themesong?
Where To Start- Elin Sigvardsson

6. Vad är ditt livs historia?
Dont Get me wrong- Clawfinger

7. Hur är skolan för dig?
Losing my religion- REM

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Forgive Them Father- Lauryn Hill

9. Hur kommer imorgon vara?
Never Let Me Down Again- Depeche Mode

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Let Your Body Decide- The Ark

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Livin´On A Prayer- Bon Jovi

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
It´s Only Love- Tina Turner& Bryan Adams

13. Hur är det med ditt liv?
Come Into my life- Navigators

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Brand New Hate- Backyard Babies

15. Hur ser världen på dig?
All for One, All for Love- Bryan Adams, Rod stewart, Sting

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
You Get what you earn- Elin Sigvardsson

17. Vad tycker dina vänner om dig?
A Whisper- Coldplay

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Cheap Glue- Caesars Palace

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Everbody Ready?!- Backyard Babies

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
I Used to love him- Lauryn Hill

21. Kommer jag nånsin ha barn?
I Love to roll- Backyard Babies

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Run to the hills- Iron Maiden

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Up Where We Belong- Joe Cocker & Jennipher Warnes

24. Vad är några tips till mig?
Me&You-Infinite Mass

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Everybody Hurts- REM

26. Vad är min danssång?
Numb- Linkin Park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback