Solen gör så mycket.

Igår efter jobbet drog jag in till sankt eriksplan och träffade Emma och hennes arbetskamrat Kristoffer. Vi drack öl och pratade skit. Efter jag börjat dricka på min andra öl började jag känna av att det tog mer än det brukar. Då kom jag på att jag inte hade ätit någonting nästan på hela dagen. Började ju morgonen med frukost. Och innan jobbet satte jag mig pp ett fik och drack en kaffe för att känna att jag ändå hade lyckats göra någonting av dagen. När jag kom till jobbet var jag ej hungrig och tänkte, jaja jag kommer ju hem snart.
Så igår blev det helt galet, kom hem vid halv tolv tiden och då tog jag mig tid att äta.
Somnade runt ett och drömde mest en massa hemskheter.

Imorse vaknade jag åtta. Packade ihop frukost, vatten, bok och begav mig till en gräsmatta och lade mig och solade. Nu tyckte jag ändå att det var dags att gå in, vill ju inte bränna mig för mycket.

Undrar förresten vad Nationaldagen bjuder på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback