Shopping och Möhippor

Igår blev det shopping med mamma och Alex, senare blev det afterwork med samma gäng, Maria joinade in senare. Några öl här och ett glas vitt här. Trevligt. Hamnade på Bagpipers inn där en dam med rullator var ute och gjorde stan osäker. Jag pratade verkligen engelska hela kvällen igår, det var kul.
Shoppade tre par skor igår, och ett par byxor. Trist att hela tiden måsta köpa nya kläder som ser precis ut som någonting man redan har, bara för att man har slitit ut dom.

Nu ska jag snart bege mig in till solna, ska köpa lite nya skuggor. Ska iväg och sminka på en möhippa ikväll. Efter det blir det tacos med tjejerna och förhoppningsvis hinner jag dit så jag kan se säsongspremiären av Ebba och Didrik. Vore dunder mysigt.

Sommaren ser ut att kunna bli bra. Lysnade utsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback