Kvällens Outfit.

Imorse vid nio tiden kom flytten.

Mormor, morfar och Mor, Husbilen innehöll diverse saker till lägenheten.
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag har en lägenhet. Typ.

Målet var Högdalen.

Lite av mina saker står nu i vardagsrummet.
Sen åkte bär-hjälpen hem och jag stannade kvar och diskade.
Diskade i stort sett alla saker som ska vara i köket. Blött och jobbigt.

Sen åkte jag till Skanstull och köpte dessa.

199kr på rean. Då är det nästan värt att ha lite skavsår.
Utgång med tjädrarna ikväll.
Beslutsångest ang. val av skjorta.

Provade den svarta,
men bestämde mig ändå för en vit.



Kvällens Outfit:
Svarta lack pumps Hotspot från Skohornet
Gråa jeans från MQ
Grön/turkost linne, lånat av mor
Vit Skjorta H&M
Armband H&M
Örhängen H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback