Grey´s Anatomi

Kollade nyss in videon till Snowpatrol - Make this go on forever på youtube. Många av låtarna som Snowpatrol gjort används i kanal 5 enligt mig bästa serie Grey´s Anatomi. Enda nackdelen är att i videon ovan används många klipp från serien som video. Avsnitt som inte ännu visas i Sverige. Började kolla och fick smått panik.
" Ska jag verkligen kolla på det här när jag inte sett avsnitten"
Vilket jag självklart gjorde, nyfiken som jag är. Positivt var dock att det verkar ordna sig på slutet.

Fick nyss en ide. Mamma skulle inte gilla den. Tur at hon inte är hemma.

Köpte ett par byxor i November 05 när jag var på besök här nere. Använde dom rätt mycke förra sommaren men dom är lite stora. Sen jag flyttade ner i Feb 06 har jaggått ner någonstans mellan fem till sju kilo. Därför sitter dom som dom gör. Som alltid när får lust att göra någonting kreativt är klockan super mycket. Men det gör ingenting jag är ledig imorgon och tänkte nu sätta mig medsymaskinen och försöka sy in byxorna. Tyvärr är också kameran på semester med mamma så ni får isf se bilderna sen och då ser ni ju inte hur dom ha sett ut. Skit samma egentligen. Huvudsaken är att jag ska sy nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback