Torsdag kväll.

Nu när datorn är tillbaka kan jag glädja alla mina bloggläsare om att jag återigen tar tag i bloggande för så länge datorn tillåter. Nio timmars passet gick bättre än väntat. Det gör så mycket att ha lite sällskap.
Har föressten tagit på mig att jobba både lördagen och söndagen vilket i sin tur bidrar till mina 54 timmar denna vecka, men då kan jag nästan med gott samvete vara ledig nån dag nästa vecka, fast egentligen skulle jag inte vilja det. Jag älskar nämligen att jobba. Även om mina kära vänner kan få höra allt mitt tjat om hur trött jag är så är det såå mycket roligare än att bara ligga hemma.

Nu står det en massa saker på min lilla dumma lista över saker jag måste göra. Fylla i kassakort, greja med lägenhetssökande, söka jobb osv. Men hallå- Vem har sagt att livet ska vara enkelt.

Kan föressten meddela att jag äntligen skrivit in mig på en hyresförening så nu återstår bara att se hur länge mamma får stå ut med mig.

Läste mitt horoskop i Plaza kvinna som kom på jobbet. Inte konstigt om jag känner mig konstig..

Kvällsmys med latte och datadejt.

Föressten, alla ni som ser en het rakad/ 3dagars skäggstubb/typ 25/ snälla ögon och vacker målare vandra omrking i solna centrum kan få hälsa honom att jag vill ha en dejt. Själv känner jag mig nästan för feg för att våga fråga.

Puss!

Kommentarer
Postat av: kickan

precis! Och sen har vi ju faktiskt George som man mest tänker på som en liten hob eller nåt, men han är rätt okej utan tröja..! Fast han är ju gay i verklignheten och det är inte så attraktivt kanske..

2007-02-08 @ 22:23:41
Postat av: anne

välkommen tillbaks !

Postat av: josefin

HEJ BODIL! hur är det med dig? kul att ramla in på en sida där de är någon man känner igen! vad gör du nu för tiden?

2007-02-09 @ 19:20:47
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/
Postat av: josefin

haha. tack detsamma fina du! =) själv är jag kvar i åre.. jobbar och står i jag med.. varit lite upp och ner efter att ha tagit slut med per.. men mister man en står de väl tusen åter..?

2007-02-09 @ 21:35:25
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback