Sen söndag kväll.

Efter två kvällar i rad på kellys så får man faktiskt rätt till att inte vara så himla jävla snygg..
(hänvisar då självklart till bilden nedanför)

Den höjda akassa grejen är sjukt störande, jag måste alltså betala 679 kr bara för att jag jobbade arslet av mig och slet som fan i december, det är inte rättvist. Och det roliga är då att jag aldrig ens verkar kunna få akassa när jag är arbetslös. Vilka regler alltså.

679 kr, så enormt störande. Det är typ tre utekvällar på kellys, eller en på stureplan, eller ett par nya jeans från hm. Eller 679kr som skulle kunna föröka sig genom ränta om dom låg på ett sparkonto.

Kommentarer
Postat av: kickan

skojar du! Jag drömmer fan om hennes lugg på natten! Synd bara att jag har en väldigt konstig virvel, annars hade jag besuttit den. Fast jag hade nog inte varit lika snygg som henne i den, nej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback