fredag 2 Februari

Hej!

Helgens besök var trevligt. Nu har snart en vecka till passerat och min kropp och då framför allt mitt huvud är tungt. Mycket anvar har nu lämpas över på mig, vilket jag egentligen bara tycker är roligt. jag gillar att visa vad jag går för.

Har börjat läsa Anna Gavaldas "jag älskade honom" och jag är fullständigt förälskad. Vilken begåvning att kunna skriva så vackert och krångligt och samtidigt få det att låta så himla enkelt. Underbart.

Gårdagen innebar i sig själv en besvikelse som senare gick över när jag träffade alex inne i stan för fika och en shoppingtur.

alla dessa vackra människor som brukar åka tunnelbana tillsammans med mig, vart har ni tagit vägen?

Fullständiga förälskelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback