Det finns en första gång för allt.

Som just nu tex, befinner mig inne i stan på ett fik och betalar 20kronor för att kunna vara inloggad på internet i en timme. har en massa saker som måste fixas och då är det bara att pejja. Men det är mysigare än vad jag trodde, men framför allt bra mycket mer trångt än vad jag trodde. Sitter här ihopmakad mellan två män och försöker dricka mitt kaffe och greja för mig själv, men det känns som om alla att bara kolla på vad man skriver och var man håller till.

har för den som är intresserad också köpt en kjol idag, jag, en kjol.(!) Mina förhoppningar om den är höga men jag ska först hem och dubbelprova den innan alla lappar flyger av.

På Onsdag beger jag mig hem till dom jämtlänska skogarna för några dagar tystnad. Det ska bli mysigt. och jag ska sminka en massa, både min syster, mormor och fader får nog i alla fall var sin dos. Det gäller ju nämligen att träna medans man har chansen.

På tisdag ska jag också jobba, på ett nytt jobb, tillfälligt men ändå. Ett sånt där jobb där man ska vara där klockan 8 på morgonen och ändå vara skitsnygg. Men förhoppningsvis lär jag mig någonting nytt vilket är jätte bra, och framför allt roligt. Men det där med att vara snygg återkommer jag med.

I går var jag och hyrde tre filmer, en sån jag sett förut, en jag ville se, och en som man inte kan säga vad den heter eftersom man inte vill skylta med att man faktiskt sett den, och framförallt betalat för att se den.

Helgen verkar bli lugn. Efter timmen här är avslutad ska jag nog införskaffa lite godis och lägga mig framför tvn för att kolla på tv eller kanske se en av filmerna igen... Men först så blir det till att skaffa sig lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback