Alla hjärtans dag

60907-26

Godmorgon.
Ska snart börja förbereda lite frulle, funderar på att satsa på ägg och lite mer saker. Sen blir det  några timmars arbete i Sickla. Senare på kvällen är det än så länge ganska osäkert. Antingen en utgång eller slapp hemma.
Igår när jag kom hem från gamla stan så bestämde jag mig för att kolla på sista sagan om ringen filmen. Sagt och gjort, köpte lite gotta på shell och sen var det bara att köra.
Jag undrar hur jag ska få ihop mina pengar den här månaden, än så länge har jag bara jobbat ca 10 dagar, det måste bli en himla massa mer timmar innan jag är nöjd.
Ska väl kanske duscha så håret hinner torka, sen vet jag inte om det kasnke blir lite lockar idag igen.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback