Måndag

Hade en förhoppning om att få träffa den fina idag, men han är fortfarande sjuk, håller en tumme att han piggnar till sig snart. Idag har jag och pinglan varit någelunda duktiga. Pusslat ihop en trasig lampa, hängt upp tavlor och gjort en nödlösning inne på toaletten som fortfarande är utan lampa. förutom då min nattlampa... =)
Nu ska jag göra en köttfärssås och använda upp det mesta av grädden som vi inte använde vid baket, förstå att den kommer att bli god. Till det blir det litervis med mjölk och en massa gurka. Funderar även på att gå och hyra lite filmer, lägga mig i soffan och bara mysa med mig själv, bönan sticker på jobbet snart. Imorgon blir det återigen dags att bege sig på jobbet, två tidiga mornar denna vecka, hur ska jag palla det. Men på torsdag är det lucia och det är mysigt på äldreboendet då, alla tanter som har glitter i sina rullatorer och gubbarna och stjärngossar... Mys..

Nu måste jag åka iväg och sola, det hade jag glömt bort idag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback