Hej, Jag heter Bodil och är hög på alvedon

I fredags somnade jag med huvudvärk och igår morse vaknade jag med den. Tog två alvedon och åkte på jobebt, knaprade några till och gick upp till maxdosen, och då släppte den faktiskt. Igår somnade jag utan huvudvärk och vaknade utan, vaknade dock av mensvärk istället så nu knaprar jag alvedon igen, fast av annan orsak.
Därför lägger jag inte heller upp några bilder på hur jag ser ut dessa dagar, påsarna under ögonen och finnarna i fejjan säger nej.

Däremot är Papi på besök i staden,

Så igår efter jobbet blev det en tripp till sundbyberg där det åts mat och dracks en massa vatten och cola.

I veckan provade jag och alex en hemmagjord ansiktsmask. Då såg vi ut såhär.


Smaskens.

Jo på jobbet har vi fått in en hatt som ska användas flitigt under december månad, som tur är är den för tung för att faktiskt använda så mycket. Så det får bara bli korta perioder.

Här demonstrerar erica hur hatten ska bäras.

I fredags till idol tog jag mig min första glögg. Dricker ju dock bara saft glöggen men ändå.

Glögg, juleskum, clementin och pepparkakor. En riktig glögg-bricka.

Nu sticker jag på äldreboendet och dricker kaffe, knaprar alvedon och pratar och myser med tanterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback