Tisdag

Gårdagen bjöd precis som utlovat på riktigt solsken, härligt.
Jag gjorde jag mig klar, slängde på mig min sommarklänning och begav mig in till stan för att träffa veroniKa och jesper, vi lade oss på en filt på djurgården och åt lite melon och drack vin.
Senare åkte jag o veronika färjan från grönan till slussen där vi letade upp lite mat. Sen blev det mosebacke ett tag innan det var dags för att åka hem och sova.
idag tänkte jag försöka hinna med en massa saker innan jobbet så nu ska jag skynda mig att göra mig klar, och vem vet, jag kanske hinner träffa emma ett tag också..

Puss

Kommentarer
Postat av: anne

åh jag vill också sola och va ledig! näe här jobbar man å sliter :P Klart jag inte ska jobba då jag ska på konsert med er! Hoppas allt är
bra med dig tjejen! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback