Klarar sommaren 07 att knäcka sommaren 06?

Än så länge verkar det inte vara mycket ljus i slutet på tunneln`.
Minns att solen strålade de flesta dagarna förra sommaren, jag trivdes på jobbet och njöt av att spana in Mr Smiles hela juli, jag hade inte alls så många kompisar i staden som i år, men ack vad jag njöt av att träffa mina älskade "pojk"-vänner för drinkträffar och hemma fester. Förstår egentligen vad som var så speciellt med förra sommaren, men den lämnade en bra känsla i kroppen efter sig.

Denna sommaren har än så länge inte varit någon riktig hit. Visst, solen har skinit några dagar, mest för att framåt eftermiddagen försvinna in i en massa moln. Jag har jobbat men hoppar runt på hela huset vilket gör att jag aldrig riktigt kommer in i mitt arbete med tanterna innan det är dags för nästa tanter. Jag har flyttat, vilken otroligt skön känsla. Så nu bor jag tillsammans med alexandra och trivs väldigt bra i vår mysiga lägenhet.
Jag har träffat män, vissa trevligare än andra. men återigen så verkar det som om jag har funnit årets byggare bob. Byggare bob'ar symboliserar en välbekant känsla av nån slags kärlek, man vet att man aldrig kommer att få den fullt ut, är man beredd att offra sig så fort personen hör av sig så visst, bara man inte nämner någonting om en framtid tillsammans så är man lugn. Stiliga vackra män som sätter hjärtan i brand överallt. Är det någonting jag letar eller varför träffar jag bara byggare bob'ar?

Årets byggare bob är än så  länge rätt färsk. Stilig, mysig och rolig att umgås med. Men han visar vissa tendenser på att bli en byggare bob'ar, vilket jag hoppas att han slipper.

Nu ska jag göra mig klar för att leka blom-vattnare. har tagit på mig att vattna hemma hos mammas bästa vän och jag måste göra det idag för annars så dör nog blommorna.
På Återseende! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback