Jag älskar Kate

image103

Snacka om vacker människa.
Idealen idag är knäpp.
Bättre vore; var som du är och var stolt!
Min kompis uttryckte sig om min kropp igår,
det lät heltokigt! tur att ingen annan hörde.
Det skulle kunna såra, men inte såra mig.
Jag är absolut inte pinnsmal el ens smal,
jag är "fyllig" med former och jävligt stolt!!
Ja, det ni.
Kate är sjukt vacker och att hennes kropp klassas som mullig i hollywood är bullshit.
Hon är för fasiken bara normal el som andra skulle säga
"som gud skapade henne".
Se hennes läppar, jag skulle också vilja ha lika fyllig överläpp som henne.
och hennes underbara röd-lätta hår.
Men nej, jag nöjer mig med mina "korv-brödläppar" (som syster1 alltid säger)
 och mina gråa hårstrån
och nästan gång jag går utanför dörren ska jag stäcka på mig som fan och tänka.
"det skulle kunna vara värre"

Kommentarer
Postat av: Kickan

Grattis Bodil! nu får även du dricka alkohol i USA och
åka på helgkryssning med Viking Line!

2007-08-21 @ 09:51:13
Postat av: Syster1

Grattis Syrran!
Hoppas att tårtan är god, för ikväll kommer jag och hälsar på...

2007-08-21 @ 12:07:43
Postat av: anne

GRATTIS på din dag! Hoppas du får en underbar dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback