Idag kom hösten på riktigt

till stockholm,
imorse när jag skulle bege mig på jobbet packade jag på mig nya tjocktröja från gina, mina arm-båge-långa skinnhandskar och begav mig ut i blåsten. Det var nästan skönt att få jobba och stå inomhus, dock var det inte varmt på jobbet heller, men som tur är hade jag packat ner en svart kofta och en svart sjal som jag använde.

Efter jobbet åkte jag in till stan där jag mötte upp stora syster, vi var på libanon och åt god mat, vidare begav jag mig till folkkungagatan för att möta upp fyra grymt snygga gamla esteter. Härligt. Men det kändes dock väldigt mycket höst över det hela, jag drar mig till och med för att gå ut på balkongen och röka. Så kallt känns det.

Imrogon blir det kanske fika med johanna, sen några timmars jobb och sen förmodligen en fika med Emma.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback