Ekonom? Nej.

Imorgon måste jag se över min ekonomi, mina pengar har bara försvunnit! För nån dag sedan kände jag att jag var nöjd för att jag ändå hade ganska mycket pengar på mitt konto, efter att ha betalat hyran, en försäkring (på 1300kr!) köpt ett par byxor, två par skor, en kofta, en klänning, bok, örhängen, fyra par strumpisar, två linnen, och en massa hårprodukter så ser kontot inte alls lite överfullt ut som för nån dag sedan. Dock åker klänningen tillbaka imorgon då den gjorde att jag såg ut som en hobbit med centimeter lång ben. Typ.

Måste hoppa ner i sängen nu, imorgon är det nämligen dags för ett besök på arbetsförmedlingen, det kallar jag äkta kärlek! El inte-

Mitt schema för september ser fullt ut, I love it! I´m back on track.

Puss!

Kommentarer
Postat av: anne

blä för ekonomin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback