Långfredagen.

Jaha, då var det typ påsk nu eller nått...
Idag är det vackert väder i stockholm, iaf om man kollar ut innefrån. Det är soligt men dock bara 3 grader.
Dejtade Maria igår, kyligt. Vi var nästan nära att somna på fiket vi satt på. Så då var vi tvungen att gå en sväng på stan för att kvickna till.
Jag hittade äntligen två par av världens bästa stay ups, till rea pris eftersom dom ska utgå. De som känner mig vet ju med all säkerhet att jag är svårt beroende av stay up. och för er som inte visste det så vet ni det nu. Köpte nämligen ett par i höstas som var super bekväma och väldigt snygga. Sen försvann bara märket. och nu har jag fått reda på att dom ska utgå varav det billigare priset. så nu har jag iaf två fina par.

Ikväll blir det party, men vart fan ska man gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback