Jag ska ge dig en rak höger.

Idag skulle jag åka in till stan med en arbetsansökan, springer in på tunnelbanan och ställer mig vid en av stängerna. då ställer det sig en man bredvid mig. Han ställer sig oroväckande nära mig och jag går då fram några super små steg, då stryker mannen HANDEN över min stjärt, och så säger jag "vad fan gör du?!" Och han ler och säger "oj förlåt, jag slant" Då börjar hettan bubbla inom mig och imon loppet av två sekunder hade jag gett killen/mannen/gubben en rak höger och hånler och säger "oj, jag slant" Sen kom verkligheten tillbaka och tanken slog då mig, fan, jag har nyss gett en kille en riktig jävla smäll. Han bara kollar på mig medans jag går och sätter mig bredvid några unga killar som ser lite rädd ut när jag slår mig ner, en killen backa litegrann och då säger jag "jag kommer inte att slå dig, för du har inte tagit på mig"

Sen när jag skulle lämna in min arbetsansökan var jag så arg, jag var tvungen att ta några minuter och coola ner mig innan jag gick in. Men nu är den iaf inne och jag hoppas då på ett jobb...

Ikväll blir det utgång med Maria, hoppas det blir trevligt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahaha, fy bövelen vad rätt! You go girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback