Det regnar fortfarande och haglar i Stockholm

Det blev ingen fika på stan med pinglorna idag, M hade tagit på sig att jobba till sju eftersom hon trodde att jag skulle jobba på dagiset, A städade lägenheten och jag fick vara själv på stan. Gjorde ingenting.

Var äntligen iväg och köpte paraplyt, det är svårt att försöka se snygg ut när det regnar, och ännu svårare att hitta ett snyggt Paraply, men jag har iaf gjort det. För ynka 99kr köpte jag detta svarta med svartbakgrund och svart spets över på lagerhouse. Precis min stil..



Närbild på kanten, kanten är skuren så att spetsen ligger över och syns hela tiden.
image61


Nu kommer jag till och med se okej ut när det regnar. Jippie!

Var på bibblan och lånade en bok, har lagt in min lässkiva i cd (Josh Groban), kokat en kopp tea och tagit på mig mer kläder, nu går jag ut och sätter mig på balkongen och läser och myser till tonerna av Josh, Regn och Hagel.

Puss! 




Kommentarer
Postat av: Lari

Haha.. är det så ont om killar som bloggar? Jag trivs kanon i Svall..ska verkligen inte klaga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback