Fredag eftermiddag i Stockholm.

Idag har det varit vackert väder men dock höstkallt. Även om det egentligen inte alls varit kallt, men luften har på riktigt börjat kännas kylig. Och nätterna blir mörkare. Idag måste jag för första gången ta med cykel lyset så att jag ser vart jag far fram ikväll.
Idag har vi gjort dags makeup på skolan, så nu är man fin runt ögonen. Precis lagomt till arbetspasset. Känns faktiskt inte så jobbigt att jobba ikväll, det är ju inte så att jag har något bättre för mig. Sen burkar jag tycka att det är kul på jobbet när jag väl kommer dit.

Imorgon blir det tvättid och tid med pappa.

Sprang även in i en av killarna från högstadiet idag på stan, vi hade inte sett varandra på 4½år, och så helt plötsligt så stod han bara framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback