Fans Jävla Skit

Idag var det hår på schemat, sitter under föreläsningen och bitar på mina tumnaglar (eftersom det är dom enda naglarna jag får röra för mig själv) Känner hur det knäpper till och helt plötsligt har jag någonting på tungan. tar ut det och upptäcker att jag tappat en bit av mina svindyra fusktänder. Panik!
Tårar i ögonen när jag tänker på att tänderna i genomsnitt kostar 17,500kr styck. Förmodligen behöver jag ju inte göra en helt ny tand. Men det kändes bara så onödigt. Men jag måste nästan ha haft en spricka i den för att av att bita i en nagel tappar man ju knappast en del av tanden.
Fans Jävla Skit!!!

Helgen var trevlig, jobbade fredagen och sen chattade jag ett tag innan jag kröp ner i sängen. Lördagen började jag dagen med att tvätta alla mina kläder, ingenting jag vill använda var rent.
Träffade Pappi, och sen syster, käkade Tapas. In till kungsan och träffade en karl.

Jobbade söndagen vilket var otroligt jobbigt, jag var så jävla trött. Det var jag även igår då jag somnade kvart i nio på kvällen. Nu ska jag iväg på jobbet igen!

Tjoddillooo.


Kommentarer
Postat av: Caisa

Hej kompis, nu är jag tillbaka efter sommarens bloggstopp. Men nu är det dags.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback