Emigrerat.

Helgen har inneburit slappande framför tvn i fredagskväll. Upp halv sex på lördagsmorgonen för att åka på jobbet. Jobbade med trevlig personal och hade det trevligt, förutom att mitt ibland inte är allt för trevligt.
Sen hem efter jobbet och försöka hitta en sovplats. Mamma hade en dejt och bad mig att emigrera.
Svårare blev fallet när ingen var hemma. Det slutade med att jag sov hos Marcus. En ängel. Det blev en trevlig utgång på stureplan. Faktiskt min första riktigt trevliga. Drinkar, skratt och en massa spring (det hade jag kunnat vara utan) fula människor och en del snygga.

Jag har kommit på att jag gillar killar som ser ut som killarna gjorde på 90-tals afficher. Gärna lite muskler, trasiga jeans på en mc och lite skitiga.. Hmm.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om min nya upptäckt...Men alla killar är inte snygga som mcmodeller. Vissa är snyggare i andra kläder, och dom gillar jag  också.

Imorgon blir det skola och jobb i sickla. Jag kommer att vara trött när jag kommer hem. Likaså på tisdag. Sen jobbar jag helgen på äldreboendet så jag försöker att inte tänka på att det inte är förän nästa lördagmorgon jag får sova ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback