Tisdag

Detta är min andra lediga dag på raken på hur länge som helst. Imorgon bär det återigen till jobbet för en kvällstur och en dagsritt innan jag beger mig hemåt till skogarna. Jag hoppas att snöovädret som ska komma inte ska krångla till det. Känns konstigt att åka hem. Sist jag var hem var i Maj och då för att sälja lägenheten och fira mormors 70års dag. Mycket tid har passerat och kanske är jag nu äntligen redo för att stå öga mot öga med staden jag inte längre tänker på..

Tvätten rullar runt och ska förhoppningsvis torka relativt fort. Sen blir det arbetsförmedlingen och sen tror jag att jag åker till Kista för att leta reda på en vinterjacka, för den kommer nog att behövas som det verkar.

Igår blev det kaffedrickning på Edenborgs i gamla med fröken almén. Sen köpte jag pizza och kollade på Casanova.

Funderar på livet, mer än vad som egentligen är bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback